Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 12:51:06 +0200

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/14951 aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Suure-Jaani 
linn, 24116 Suure-Jaani - Olustvere tee// 24116 Suure-Jaani - Olustvere tee 
T13// Jaama tn 31// Nigula tn 1// Nigula tänav, Viljandi maakond, 
Põhja-Sakala vald, Suure-Jaani linn, 24116 Suure-Jaani - Olustvere tee// 
24116 Suure-Jaani - Olustvere tee T13// Jaama tn 31// Nigula tn 1, Viljandi 
maakond, Põhja-Sakala vald, Suure-Jaani linn, 24116 Suure-Jaani - Olustvere 
tee// 24116 Suure-Jaani - Olustvere tee T13// Jaama tn 31// Nigula tn 1// 
Nigula tänav (Veetorustik, Tuletõrje veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekti kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26871643>  (menetlus nr: 
388202), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR LOPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister